Joo, ulkona ei tosiaankaan näytä samalta kuin näissä kuvissa. Kuvat ovat elokuun lopulta mökkireissulta ja niitä oli yllättävän mukava katsella nyt, kun ulkona pyryttää (taas) räntää. Kuvat ovat kaikki siskoni ottamia. Kiitos Lanttu, meidän koirista ei juuri olisi kuvia, jollet siä jaksaisi pitää kameraa kädessä silloin tällöin.

Pirullinen virnistys...

 

 Viekas leikkii asiallista vähän aikaa.

 

Tuuli tuiversi turkkia, mutta se ei menoa haitannut.

 

Viekas haukkuu tuulelle - tai sitten se haukottelee, paha mennä sanomaan.

 

"Vähänks mä oon söpö, enkö oo? Saanks mä työntää mun kuonon kiinni kameraan?"

 

"Mä löydän AINA keppejä."

 

"Sit mä oon myös laivakoira."

 

"Mä olen aina keulilla, ihan sama missä mennään."

 

"Jotkut ei ymmärrä, että kepit on MUN."

 

"Alan ehkä harrastaa myös uimahyppyjä. Tyylipisteitä ropisisi."

 

"Syveneeköhän se jo tässä?"

 

"Se oli vieläkin märkää."

 

"Mä oon niin viekas, kun mä haluun. Ja usein mä haluun."